2010. június 2., szerda

100 nap

100 nap. Ennyi ideje indult útjára a Kísérleti Adás. Sok helyen ilyenkor szokás összegezni, hogy mi történt az elmúlt időszakban, mennyire váltak valóra a tervek. Én ilyet nem tennék, mivel csak annyit látok, hogy munka van, és ez a jövőben valószínűleg még több munkát szül. Inkább csak megköszönném azoknak az alkotóknak a közreműködését, akik nélkül nem juthatott volna el idáig sem a lap. Remélem az egyre bővülő olvasótábor pedig a későbbiekben is örömmel látogat majd nap mint nap vissza a Kísérleti Adás-ra.
Köszönöm, és hogy a kreativitás napi adagja ma is meglegyen, íme egy remek klip az OkGo együttestől.

3 megjegyzés:

  1. Kedves Gábor!

    Gratulálok a 100 naphoz! További jó munkát az oldal üzemeltetéséhez!
    Május 14-i felhívásodra azonnal reagáltam, és felajánlottam a közvetlen együttműködést egy e-mailben. Valószínűleg nem tartasz rá igényt, amit meg is értek. Azt viszont kevéssé, hogy nem reagáltál rá. Vedd úgy, mintha nem is írtam volna.

    Üdvözlettel, Vajda János

    VálaszTörlés
  2. Kedves János!

    Köszönöm!
    Az együttműködésre küldött emailedet én sajnos nem kaptam meg, így ezért nem reagáltam rá, mindenesetre elnézésedet kérem(nem tudom mi történt) és kérlek küldd el számomra mégegyszer a leveledet!!!

    Üdvözlettel,
    Garamvári Gábor

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...