Kritika

Kritika: „Molnár Ferenc: Liliom” a Csiki Játékszín...

Tabukról, nyíltan Mark Ravenhill: Piszkos fotók (...

A zsáner a zsánerem

Kritika: Mese habbal - Pygmalion a Radnóti Szính...

Dozvald János útja…

Kritika: Szondy Melinda: Moliere: „A mizantróp” cí...

Szondy Melinda: Viva Italia! (olasz est a Nyitott ...

Kritika: Esterházy Péter: Harminchárom változat Ha...

Különös színdarab – különleges színészekkel : Szon...

Szondy Melinda: Kuba - másképp

Vajda János: Az ezerarcú Duna, sok szem(szög)ből

Vajda János : Vízúri Sejtelmek

A „Mester” és tanítványai Costa Rica-ban/ról

Gáti György érzékelései

Plazma - KoMa (Ördögkatlan Fesztivál)



Istentelen ifjúság - Bárka Színház (Ördögkatlan Fesztivál)

POSZT: Kritika: Mi azt gondoljuk Gianina Cărbunariu: 20/20 – Yorick Stúdió (Marosvásárhely) & dramAcum (Bukarest)

POSZT: Kritika: Operett-anatómia Harmath Imre-Fényes Szabolcs: Maya – Gárdonyi Géza Színház (Eger)

POSZT: Kritika: Urbán András Társulat: The Beach

POSZT: Kritika: Szophoklész: OIDIPUSZ KIRÁLY | Yamanote Jijosha Színház, Tokió

Pőreparádé

Klóntalanítás

Kritika: Lovakkal, farkasokkal táncoló

Kritika: Biztonsági kések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...