Főoldal
Világjáró
Színház
Interjúk
Kritika
Képriport
Impresszum
Kritika
Kritika: „Molnár Ferenc: Liliom” a Csiki Játékszín...
Tabukról, nyíltan Mark Ravenhill: Piszkos fotók (...
A zsáner a zsánerem
Kritika: Mese habbal - Pygmalion a Radnóti Szính...
Dozvald János útja…
Kritika: Szondy Melinda: Moliere: „A mizantróp” cí...
Szondy Melinda: Viva Italia! (olasz est a Nyitott ...
Kritika: Esterházy Péter: Harminchárom változat Ha...
Különös színdarab – különleges színészekkel : Szon...
Szondy Melinda: Kuba - másképp
Vajda János: Az ezerarcú Duna, sok szem(szög)ből
Vajda János : Vízúri Sejtelmek
A „Mester” és tanítványai Costa Rica-ban/ról
Gáti György érzékelései
Plaz
ma - KoMa (Ördögkatlan Fesztivál)
Istentelen ifjúság - Bárka Színház (Ördögkatlan Fesztivál)
POSZT: Kritika: Mi azt gondoljuk Gianina Cărbunariu: 20/20 – Yorick Stúdió (Marosvásárhely) & dramAcum (Bukarest)
POSZT: Kritika: Operett-anatómia Harmath Imre-Fényes Szabolcs: Maya – Gárdonyi Géza Színház (Eger)
POSZT: Kritika: Urbán András Társulat: The Beach
POSZT: Kritika: Szophoklész: OIDIPUSZ KIRÁLY | Yamanote Jijosha Színház, Tokió
Pőreparádé
Klóntalanítás
Kritika: Lovakkal, farkasokkal táncoló
Kritika: Biztonsági kések
Főoldal
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)