2011. július 29., péntek

Hollywoodból  érkezett a szegedi Carmen énekese 
Hollywood-i énekes lép színpadra a szegedi Carmenben: a többszörös Grammy-díjas Nmon Ford hírességek szomszédjában lakott a film fővárosában. Az élményoperát már próbálják a Dóm téren. 


Will Smith és Kirsten Dunst lakott a szomszédos utcákban. Hollywood szélén éltem korábban is és most is, arrafelé rengeteg tv-sztár lakik, a filmcsillagok a belső kerületekbe költöznek inkább. Ricky Martinnal is találkoztam több alkalommal. Egyik nagy élményem, hogy Disneylandben összefutottam Michael Jacksonnal – meséli Nmon Ford, a Szegedi Szabadtéri Játékok Escamillo-ja.  
A többszörös Grammy-díjas, gyönyörű afro-amerikai sztár elképedt a Dóm téri színpad hatalmas méretein, pedig látott már egyet s mást pályája során. Escamillot legalább tíz különböző színpadi feldolgozásban énekelte. Ahogyan ő fogalmazott: Kerényi Miklós Gábor rendezésében a buja torreádor egy igazi „médiakurva”. Minden figyelmet magának szeretne. Az előadásban kamerákkal dolgozunk, gigantikus posztereken vetítenek ki – magyarázza nevetve. 
Kedd este, az első  szabadtéri próbán Nmon hahotázva fogadta saját képmását, rögtön lefotózta és telefonján átküldte a tengerentúlra családjának. Ez a hideg nekem már olyan, mintha tél lenne. Los Angelesben születtem, ahhoz vagyok szokva, hogy folyton süt a nap.  
Az élményoperát a héten gőzerővel próbálják: az előadást – és a legszexisebb operaénekesnek is kikiáltott Nmon Ford-ot – pénteken és szombaton láthatja a közönség Szegeden.

A Nmon Forddal készült hosszabb beszélgetés első részét az alábbi videóban lehet megtekinteni: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...