2011. június 22., szerda

Z.Fekete Boldizsár: Magánygép, avagy egy popsztár siráma


magánygép, avagy egy popsztár siráma

egy brand vagyok. termék, mely eladó 
te meg a piac, és nemcsak rajongó 
már nem a zenéért: a zenéből élek 
depisebb napokon play back az ének 

diktálom a divatot teremtem a trendet 
csak azt vehetem fel amit a stylistom enged 
csicsás kastélyomat marcona vérebek őrzik 
mégis mindenhol sarkamban a paparazzik 

meztelen testrészekre osztok autogramot 
Pablo porából rendelek pár grammot 
tág pupilláim sötét lencse mögé dugom 
egy buli az élet. nekem ne mondd. tudom... 

vérszívó managerem botrányokat szít 
beszéljenek rólam. az mindegy hogy mit 
sosem egyedül, mégis magányos vagyok 
és ha szakítok azt megírják a bulvárlapok 

turné rideremben számtalan allűr 
ám rutinos staffom bármit eltűr 
a show előtt még gyorsan levágok egy hisztit 
csak 21 év felett iszom meg a whiskey-t 

majd névtelen groupiek koptatják kilincsem 
ugyan kicsit már unom. de köt az image-em 
a csúcson vagyok. mondd, ki az a Beckham? 
csak fél tucat manöken jut ma nekem? 

elnöki lakosztályban a világtól elzárva, 
magángépem lökhajtású magányában 
tengetem életem, mígnem üt az óra 
és küldenek az évi rendes elvonóra

Z.Fekete Boldizsár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...