2010. november 15., hétfő

Sam Havadtoy - "Hommage á Jawlensky - Új képek"

MEGHÍVÓ

A TEL AVIV MUSEUM OF ART-ban november 6-án nyílt kiállítás folytatásaként

szeretettel meghívjuk Önt és kedves barátait a B55 Kortárs Galériába

Sam Havadtoy

2010. november 16-án (kedden) 18 órakor kezdődő 

"Hommage á Jawlensky - Új képek" című kiállításának megnyitójára.
A kiállítást megnyitja Alföldi Róbert.

Megtekinthető: 2010. november 17
- 2011. január 22.
 
Havadtoy egy évtizede gyűjt régi csipkéket, mert elbűvöli őt tapintható szépségük, variálható formaviláguk, s az őket készítő ismeretlen asszonyok élettörténetei. A mostani kiállítás csipke-alapú képei és szobrai pointillista technikával készültek. „Mikor új házba költöztem, a múltam megannyi emléke idéződött fel bennem, leginkább veszteségekről. Ráébredtem, hogy mennyi pontot hagytam a lelkemben. El akartam engedni azokat a kis pontokat, arra vágytam, hogy a hiányt mindegyik egy szép élet emlékévé formálja át.” – meséli a művész.
Sam Havadtoy pályája során intellektuális és baráti kapcsolatba került többek között Andy Warhollal, Keith Haringgel, George Condoval és Donald Baechlerrel, 20 évig élt együtt Yoko Onóval.
http://www.tamuseum.com/exhibition-category/current-exhibitions

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...