2010. november 22., hétfő

Szuvenír Pécsről, Európa Kulturális Fővárosából

Szuvenír Pécsről, Európa Kulturális Fővárosából, 2010-ből.


Pécsi származásúként úgy éreztem, hogy nekem is illene hozzájárulnom valamilyen módon ahhoz, hogy idén egy ilyen rangos cím birtokosa a város. Az eszköz, amivel a megvalósítást terveztem egyértelműen a szakmámhoz kapcsolódóan a fényképezőgép volt. Nem tagadom, sok képet végignéztem a városról, de ez még inkább elbizonytalanított, mivel rengeteg kiváló fotográfus élt és él ebben a méltán sokszor emlegetett mediterrán városban. Mivel egyértelműen szerettem volna elkerülni, hogy utánozzam, vagy koppintsam ezeknek az embereknek a munkáit, próbáltam egy új arcát megmutatni Pécsnek. Hogy végül mi lett a megoldás? Mint egy átlagos turista, egy napot töltöttem el a városban. Végigsétáltam azokon a helyeken, amelyeken az idelátogatók is mindenképp megfordulnak. Az eredmény pedig most megtekinthető, és ha tetszik, talán a kedves olvasó is ellátogat Pécsre, vagy hírét viszi a városnak akár e képek megosztásával.


Fotók és szöveg: Garamvári Gábor
©Városi Dzsungel Project















5 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...