2011. március 21., hétfő

Biró Roland: Gondolat Művész

Gondolat Művész
Már rég gondolkozom a "Tökéletes Képen",
meg azon is, hogy alkossak valami újat..egészen mást..valami igazán művészit...
És arra jutottam, hogy én leszek (sőt már vagyok is) a világon az első Gondolat Művész..

hogy mi is ez, meg egyáltalán hogy is működik ez a "dolog"?
na, leírom a rituálét:

meggyújtok egy füstölőt
(áldozok az Isteneknek)
török ülésbe helyezkedem
becsukom a szemem
megnyugtatom a lelkem

és elkezdem képzelni a Képet..
lassan előtűnnek a formák..színek..tónusok..
ritmusok... piros.. kék... gömb... gúla... deltoid.. rombusz..
..
óóómmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ámámámámámámámámámámmmmáámámáámámmmááááááááááááá
híjjahíjjjaaaaáááááááááááááááááááááá
..
és már kész is...
tökéletes...és egyedi..

Természetesen nektek "Kísérleti Adásosoknak" is gondoltam MOSTegyet..
szép..művészhomályos..


Az alábbi telefonszámon elérhető vagyok..
Hívj fel és akkor egyedi képet gondolok neked
Csak neked...
platinába képzelem..időtálló lesz és másolhatatlan
Tács dö szkrínnnnn
Tács dö szkrínnnnn
és hívj, hívj, hívj,hívj,hívj,hívj,hívj,hívj,hívj,hívj,hívj,hívj,
hívj,hívj,hívj,hívj,hívj,hívj,hívj,hívj,hívj,hívj,hívj,hívj,hívj
most most most most most most most most most most
most most mos tmost most most most most most most


Telefonszám :
06-14575489-158456 ájnc null ájn ájnc zíbön zíbön... 


* a telefonszám emelt díjas
a díjás híva 1,000 000 azaz egymillió forint + Áfa/perc
Áfás számla igényét kérem előre jelezze..
ugyanitt kicsit hamis bözendorfer pianínó eladó



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...