2011. május 23., hétfő

A Színház- és Filmművészeti Egyetem projektnyitó rendezvénye

A Színház- és Filmművészeti Egyetem projektnyitó rendezvénye 
A Színház- és Filmművészeti Egyetem 2010-ben a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Társadalmi Megújulás Operatív Program 3.2.4-09/1/KMR-2010-0014 számú „Tudásdepó-Expressz” - A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig tartó tanulás érdekében című pályázatán több mint 24 millió forintos támogatást nyert, amelyet a „Színház- és Filmművészeti Tudástár" – Felhasználóbarát fejlesztések az SZFE könyvtárában című projekt keretében használ fel. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. 
Az egyetem 2011. május 26-án, csütörtökön 11 órától rendezi meg a projekt nyitórendezvényét, ahova minden érdeklődőt várnak. A nyitórendezvény helyszíne az egyetem Vas utcai épületének tanácsterme.
A rendezvény résztvevőit Bárdos András rektorhelyettes, a Film- és Televízió Főtanszak vezetője köszönti, majd Új országos könyvtári szolgáltatások a TÁ MOP 3.2.4. támogatás keretében címmel dr. Virágos Márta, a Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár főigazgatója és az Egyetemi Könyvtárigazgatók Kollégiumának elnöke tart előadást.
12 órától a projektet és várható eredményeit dr. Knorrné Csányi Zsuzsanna, az egyetem könyvtárának vezetője, a projekt szakmai vezetője mutatja be.
12.30-tól  Költészet és zene címmel a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem zeneszerző szakos hallgatói által megzenésített verseket adnak elő a Színház- és Filmművészeti Egyetem II. és IV. éves színművészhallgatói. 13 órától az érdeklődők számára könyvtárbejárást szerveznek.
A projekt első öt hónapjában már közel ötezer rekorddal bővült a könyvtár online katalógusa, német nyelvű szaknyelvi továbbképzésen vettek részt a könyvtár dolgozói, gyűjtőköri együttműködést kötöttek a Magyar Képzőművészeti Egyetem Könyvtárával, illetve összesen hat számítógéppel és egy projektorral bővült az infrastruktúra. A nyitórendezvényre olvasói tájékoztatót is kiadnak, amely a könyvtár állományát mutatja be. 
Az év második felében megújul a könyvtár honlapja. A négy nyelvű, akadálymentes weblapon –többek között – az egyetem oktatói által összeállított szakmai anyagok, adatbázisok, hasznos információk segítik majd a Színház- és Filmművészeti Egyetemre felvételizni készülőket. A könyvtár 2011 őszén több prezentáció keretében ismerteti majd meg az érdeklődőkkel a fejlesztés eredményeit.
A böngészője lehet, hogy nem képes ezt a képet megjeleníteni. A böngészője lehet, hogy nem képes ezt a képet megjeleníteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...